IKEA’s Miriam Stox aan tafel bij Shoppen op Mars

21 augustus 2020 | Trends & Nieuws

Als ’s werelds populairste woonretailer wil IKEA meer dan alleen woonoplossingen bieden. Alles wat IKEA doet moet ook bijdragen aan “een beter bestaan voor zo veel mogelijk mensen”. Hoe maak je deze mooie ambitie waar? Je hoort het van Miriam Stox (IKEA’s Country Retail Solutions Manager) in aflevering 4 van Shoppen op Mars. Over dromen vangen, co-creatie en haar toekomstvisioen van IKEA als lifestyle-platform. Nu te beluisteren in de nieuwste episode van onze podcastserie over de retail van morgen. 

Vijf quotes om je alvast lekker te maken

Luister en je zal beloond worden. Om je een beetje lekker te maken, hier alvast vijf opvallende quotes uit deze podcast. Sommige kunnen zo op een tegeltje.

  1. “Het is mijn droom dat retailers meer samenwerken.”
  2. “Ervaar je frictie, dan heb je iets te pakken.”
  3. “Nieuwsgierige mensen aan tafel, dat levert heel veel creativiteit op.”
  4. “Als we de klant meenemen in alles wat we doen, voelt de klant zich veel meer verbonden met ons merk.”
  5. “Ontwerpers hebben een schone taak.”

Luister nu de hele aflevering van Shoppen op Mars met Miriam Stox

Liever de podcast in tekst lezen? Klik dan hier.

Waar gaan we naartoe?

Shoppen op Mars is als een tijdmachine naar de retailwereld van de toekomst. Waar gaan we naartoe? Wat gaan we kopen? Van wie? Waarom dan? En hoe? In elke aflevering komt een andere verfrissende retaildenker/doener uitgebreid aan het woord. Over ontwikkelingen die nu al te voorspellen zijn. Over gebeurtenissen die hun schaduw ver vooruitwerpen. Over wat echt moet, maar nog niet kan. En over wat niet per se moet, maar wel heel gaaf zou zijn als het straks toch kan.

Wie zitten erachter?

Shoppen op Mars is een podcastserie van Retailspotter (het inspiratieplatform waar je ziet wat je nog niet eerder zag in retail) op initiatief van creative agency Han Snel i.s.m. retailwatcher Donovan van Heuven van The Leader of the Pack.

Deel deze post