Gespot voor jou, trend 1: Totaalbeleving door samenwerking

14 april 2017 | Trends & Nieuws

We spotten het steeds vaker: retailers die samen een unieke ervaring creëren voor de consument. En dat trekt mensen aan. Het zijn de nieuwe ontmoetingsplekken waar je moet zijn.

Krachten bundelen is helemaal hot. Dit zie je terug in de vorm van winkelconcepten met meerdere ondernemers onder één dak. Elk met zijn of haar specialiteit. Neem als voorbeeld fietsatelier Guldenmond. Een plek waar je zowel een opknapbeurt kan krijgen voor je fiets als voor je kapsel. Of wat denk je van de werk-/ontmoetingsplek en kledingwinkel Fish & Chips in Antwerpen? We spotten het steeds vaker: retailers die samen een unieke ervaring creëren voor de consument. En dat trekt mensen aan. Het zijn de nieuwe ontmoetingsplekken waar je moet zijn.

Retailers creëren unieke winkelbelevenissen en dit geeft jou als consument weer een reden om naar de winkel te gaan. Zoals Oerwoud in Den Bosch. Een stadstuinwinkel, health café en workshopcentrum in één. Bij het binnenstappen van deze winkel waan je je in een inspirerende jungle.

Dus, werk samen en creëer iets unieks voor de consument. Want eendracht maakt macht.

Deel deze post